مجتمع آرمان پژوهان داناک

نهمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام

نهمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ شهریور ماه در مرکز نمایشگاهی کوالالامپور مالزی با حضور نمایندگان ۵۷ کشور اسلامی برگزار شد.در این نمایشگاه نمایندگان کشور‌های اسلامی توانمندی‎ها و دستاورد‌های خود در زمینه‎های مختلف علمی، اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی، تجاری و بازرگانی، گردشگری را ارائه کرده اند.
در بخش جایزه نخبگان اقتصادی جهان اسلام، بانک قرض الحسنه مهر ایران به علت تلاش‌های قابل توجه در ترویج بانکداری اسلامی، توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزایی و کارآفرینی رتبه برتر نخبه اقتصادی جهان اسلام امسال را بدست آورد.در این رویداد همچنین خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در بخش نمایشگاهی و رویداد‌های جانبی با هدف ارتقای توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط حضوری فعال داشت.

هم چنین اعطای جایزه زنان پیشرو جهان اسلام به بنیانگذار محکجایزه زنان پیشرو جهان اسلام در نهمین کنفرانس «تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام» به سعیده قدس بنیانگذار این مؤسسه تعلق گرفت. ایشان به دلیل حمايت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان، به عنوان یکی از ۱۲ چهره زن پیشرو جهان اسلام در نهمین کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام معرفی شد.
کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام هر ساله با هدف ترویج و توسعه همکاری‌های اقتصادی کشورهای اسلامی و معرفی چهره‌های نخبه و پیشرو جهان اسلام برگزار می‌شود. این کنفرانس از سال ۲۰۱۷ نسبت به اعطای جایزه و نشان زنان پیشرو جهان اسلام اقدام کرده‌ است.

لطفا جهت مشاهده عکس ها کلیک کنید