مجتمع آرمان پژوهان داناک

هفدهمین جشنواره تولید ملی-افتخار ملی

به استحضار می رساند خانه صنعت، معدن و تجارت ایران هفدهمین جشنواره ” تولید ملی- افتخار ملی ” را وفق روال سال های گذشته و با حضور و سخنرانی مقام های عالی رتبه نظام همراه با تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی و تولیدی کشور برگزار می نماید. این جشنواره روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۸در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

موجب امتنان خواهد بود تا اطلاع رسانی مناسب بین واحدهای زیرمجموعه آن تشکل صورت پذیرد. واحدهایی که متقاضی شرکت در بخش انتخاب واحد برتر می باشند، می توانند فرم های ثبت نام را از سایت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به آدرس www.iranhim.ir  (بانک اطلاع رسانی- جشنواره تولید ملی- افتخار ملی) دریافت نمایند.

لازم به ذکر می باشد که کلیه متقاضیان ملزم به تکمیل ۳ فرم شامل “فرم اطلاعات عمومی و مراحل ثبت نام”، “پرسشنامه مشخصات متقاضی” و با توجه به نوع فعالیت خود، یکی از فرم های “پرسشنامه واحد تولیدی صنعتی”، “پرسشنامه واحد بهره بردار معدنی” و یا “پرسشنامه واحد خدمات فنی و مهندسی و طراحی و مونتاژ” می باشند.

ضمناً فرم های تکمیل شده می بایستی به آدرس تهران، میدان فاطمی، خیابان فلسطین شمالی، بعد از تقاطع زرتشت، کوچه برادران غفاری، جنب دانشگاه علمی و کاربردی ، پلاک ۲ ارسال گردد.

لطفا جهت دریافت فرم ها کلیک کنید.