کنفرانس جهانی بازاریابی استانبول که در تاريخ ششم و هفتم خرداد ماه سال جاري با سخنراني مديران ارشد حوزه های مرتبط از معتبرترين سازمان هاي جهاني مانند کوکا کولا ، فیسبوک ، سونی ، توئیتر ، ودافون ، گوگل ، لگو و .. و با حضور شرکت کنندگان بيش از ۳۰ کشور دنيا برگزار گردید . مجتمع آرمان پژوهان داناک با هم کاري شرکت ايرانگردي و جهانگردي آزادي ( آيتو ) هيئتي متشکل از مديران بازاریابی ، توسعه بازار ، برندینگ تعدادی از سازمان ها و شرکت هاي طراز اول ايراني را به این کنفرانس اعزام نمود . در این رویداد آخرين نوآوري هاي بازاریابی و گرايش هاي توسعه بازار با تمرکز ويژه بر شناخت چالش های روز جوامع بشری در راستای پیشبرد برنامه های بازاریابی مورد بررسی قرار گرفت .
به طور کلی موضوعات و محورهای زیر در این کنفرانس مطرح گردید :
- آشنایی با تجربیات مدیران موفق برندهای طراز اول دنیا
- ایده ها و راه کارهای جدید برای بخش خود
- ایجادفرصتی عالی برای دستیابی به گروهی خلاق که شما را حمایت می کند و برایتان فرصت راه اندازی کسب و کار موفق را به وجود می آورند .
- درمانی سریع برای فرسودگی شغلی ، همراه با محرک ترین و رو به جلوترین ذهن های دنیا .
- حضور موثر در رسانه های اجتماعی
- قدرت # ( هشتگ ) در جهان تبلیغات امروز.
- استفاده از تکنولوژی برای گفتن داستان نام تجاری
- بازاریابی جامع گرا – قرار دادن فرد در مرکز هر کاری که انجام می دهیم .
- درک چالش ها و فرصت ها در بازاریابی تلفن همراه.
هم چنين با توجه به برگزاري اين رويداد مهم بين المللي در کلاس جهانی، امکان تسهيل در توسعه روابط بين المللي و به روز نگه داشتن دانش و معلومات مربوطه از مهم ترين دست آوردهاي اين کنفرانس بود .