مجتمع آرمان پژوهان داناک

پنجمین رویداد گراف دی

مدیریت وجهه سازمان یا  برند برای رشد یک کسب و کار، حیاتی محسوب می شود و داشتن یک تصویر مثبت از وجهه سازمانی می‌تواند بر تصمیم مخاطبان برای استفاده از خدمات آن تأثیر بگذارد .

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها و سازمان­ها به این نتیجه رسیده­اند که وجهه مثبت سازمانی باعث ایجاد وفاداری شده، اعتماد مشتری را به سازمان افزایش می دهد و در نهایت باعث توسعه می­شود.

در این شرایط، تعامل میان مدیران ارشد و روابط عمومی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در جهت تحقق اهداف مدنظر در سازمان داشته باشد‌. برهمین اساس برآن شدیم تا در “پنجمین رویداد گراف‌دی” که در تاریخ پانزدهم آبان ماه سال جاری در محل سالن همایش­ های اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می­گردد، موضوع ” مدیریت وجهه سازمان” مورد بررسی قرار گرفته و تجربیات مدیران عامل و روابط عمومی­ ها در این حوزه به اشتراک و تبادل نظر گذاشته شود.

هم­چنین در این رویداد و به واسطه ارزیابی‌های کارشناسی، “تندیس گراف‌دی ” به مدیران عامل ارتباط‌گرا و برگزیده که بیشترین امتیاز را در جهت ارتقاء وجهه سازمانی کسب کنند اهدا خواهد شد و نیز شش کارگاه آموزشی کاربردی با محوریت “تکنیک‌های عملیاتی در مدیریت وجهه سازمانی” برگزار و به حاضران گواهینامه مورد تایید سازمان مدیریت صنعتی ارائه می­گردد.

جهت حضور و ثبت نام در فرآیند ارزیابی، کارگاه­های آموزشی، بهره­ مندی از فرصت­های حمایت از رویداد(مطابق جداول پیوست) و کسب اطلاعات تکمیلی با دبیرخانه رویداد با شماره­ های  ۵-۰۲۱۸۸۹۴۸۷۸۴ تماس حاصل و یا به وب سایت grafday.ir مراجعه فرمایید.