مجتمع آرمان پژوهان داناک

کنفرانس جهانی روابط عمومی

اهمیت شناخت مناسب محیطی و تحلیل در ارتباط با مسائل روز دنیا در هر مقطع زمانی نقش حائز اهمیتی در دنیای اقتصاد ایفا می کند.

 از سوی دیگر بی هیچ گمان روابط عمومی در دنياي  امروز  در ردة راهبردي و عالي سازمانی قرار می  گيرد  و  جايگاه  كارگزار روابط عمومي، درون گروه  رهبري  سازمان  يا  هيئت  مديره  است  زيرا اصولاً روابط عمومي از اجزای مهم مديريت راهبردي  است  و  در این بخش نقش  اساسي  دارد.  حتي در جوامع فراصنعتي عاليترين مديران سازمان ، از ميان كارگزاران روابط عمومي انتخاب ميشوند. اما متأسفانه هنوز در ايران به اين مهم چندان پرداخته نشده و بسيار مشاهده ميشود كه روابط عمومي، يک واحد فرعي و نه چندان مهم محسوب می گردد. با بيان اينكه يكي از وظايف روابط عمومي پيش بيني و به تبع آن پيشگيري از بحران است بنابراین هر چه روابط عمومي ها تخصصي تر و داراي بخش هايي چون تبليغات ، افكار سنجي و تعامل با مخاطب و … باشند ،حرفه‌اي تر عمل مي‌كنند و مي‌توانند در حل بحران نقش برجسته تري ايفا نمایند.

  بنابراین اهميت تخصصي نگاه كردن به وظايف و ماموريت هاي روابط عمومي، از سوي سازمانها بسیار حائز اهمیت می باشد.

  از این رهگذر، هلدینگ بین المللی متاکو –داناک با همراهی شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) ـ در نظر دارد شرایط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شرکت در کنفرانس جهانی روابط عمومی که در تاریخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه با حضور سخنرانان مطرح نظیر : رئیس ارتباطات گوگل،شل، ویزا، رولز رویس، مدیر عامل هنکل، مدیران ارتباطات و فروش شرکتهای بزرگ بین المللی برگزار می گردد ، فراهم نماید.

این رویداد مهم بین المللی به آخرین نوآوری های روابط عمومی و گرایش های ارتباطی، با تمرکز ویژه بر مدیریت شهرت، ارتباطات بحران، رسانه های اجتماعی و تقویت بهره وری از منابع سازمانی می پردازد. همچنین با توجه به برگزاری منظم این کنفرانس در بیش از ۱۶ کشور دنیا، تسهیل در توسعه روابط بین المللی و به روز نگه داشتن دانش و معلومات مربوطه از مهمترین دست آوردهای قابل پیش بینی می باشد.

اهداف کنفرانس :

  • استفاده از ایده های خلاق و بدیع در راستای مدیریت بحران و ممانعت از فرسودگی شغلی
  • القاء و تشویق مدعوین به ارتباطات و روابط عمومی آکادمیک
  • شاخص نمودن استراتژی های خلاقانه و الهام بخش
  • تأثیر ارتباطات و روابط عمومی در فراهم نمودن دستیابی به برند برتر
  • بحث تعاملی با سخنرانان و تبادل نظر

موضوعات و محورها :

 

  • کشف ایده های خلاق و متفکرانه در دنیای ارتباطات
  • آشنایی با روشهای بدیع و خلاق و تجربیات کارآمد در تجارت آینده
  • کشف ایده های جدید و جایگزین نمودن آن با روشهای
  • تمرکز روی مدیریت شهرت ـ ارتباطات بحران و رسانه های اجتماعی
  • ارائه آخرین روشهای برقراری ارتباط و روابط عمومی
  • ارتباط با برخی از موثرترین و روشنفکترین افراد موفق در دنیای تجارت
  • تأثیر ارتباطات و روابط عمومی در نائل شدن به برند برتر
  • حضور بازاریابان و متخصصین علوم ارتباطات و روابط عمومی از بیش از ۳۰ کشور مختلف شامل:

ترکیه ـ آذربایجان ـ گرجستان ـ امارات ـ بحرین ـ قطر ـ عربستان سعودی ـ روسیه ـ بلغارستان و صربستان

  • حضور سخنرانان مطرح نظیر رئیس ارتباطات گوگل، مدیر عامل هنکل
  • آشنایی با ایده های رهبران برندهای معروف نظیر هنکل، P&G ( Procter &Gamble) و گوگل ، شل ، ویزا و

رولز رویس و ….

  • انجام بحث تعاملی و تبادل اطلاعات با مشارکت سخنرانان و شرکت کنندگان

خواهشمند است جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش با شماره           ۵-۰۲۱۸۸۹۴۸۷۸۴ تماس حاصل فرمائید .

لطفا جهت آگاهی از اطلاعات کلی این کنفرانس و هزینه ثبت نام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

کنفرانس جهانی روابط عمومی

پکیج